Weer een paar dagen verder - Reisverslag uit Pangandaran, Indonesië van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu Weer een paar dagen verder - Reisverslag uit Pangandaran, Indonesië van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu

Weer een paar dagen verder

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Hannah

09 Augustus 2008 | Indonesië, Pangandaran

Hallo daar in Nederland!!!!

Het heeft even een paar dagen geduurd, maar het is niet echt makkelijk om hier zo maar even een internetcafe te vinden.
De dagen die we tot nu toe hebben gehad in vogelvlucht.

Woensdag nadat we een bericht hadden geplaatst, terug naar het hotel. Met een klein busje (voor de mensen die al eens in Turkije zijn geweest, vergelijkbaar met een dolmusbusje) terug richting hotel. Nadat we al even uitgestapt waren, kwam ik tot de ontdekking dat mijn telefoon foetsie is. Inmiddels al aangifte gedaan (vraag niet hoe, maar het is gelukt) en we gaan dus met 1 telefoon verder.
Donderdag zijn we door de gidsen Ronnie en Donny naar Bandung gebracht. De reis ging via geweldig grote theevelden. Ook hebben we er 1 bezocht.
Vrijdag zijn we met onze nieuwe chauffeur, Eddy, rond getoerd. Zo zijn we bij een, nog actieve, vulkaan geweest. Heel mooi om te zien van zo dicht bij, maar de geur van zwavel was bijna ondraagelijk. Daarna zijn we via de jungle en dwars door theetuinen naar beneden gelopen om daarna even te relaxen in de hot springs. Dit is een parkje met zwembad met heeeeeeel warm water.
Toen we daar weggingen, zijn we naar de Anglung school geweest. Dit is een muziekschool voor kinderen tot 18 jaar.
We hebben daar een voorstelling bijgewoond. Uiteraard was het voor het publiek niet alleen maar kijken.
We kregen allemaal een Anklung in de handen gedrukt (voor de leken onder ons, dit is dus een muziekinstrument :-) ) en nadat we een paar nummers hadden meegespeeld, wat zelfs heel leuk klonk, kwamen de kleinsten van de school de tribune op om het publiek uit te nodigen om mee te dansen.
Ook ik moest er aan geloven. Het was geweldig!!
Vandaag zijn we naar een traditioneel Soedanees dorpje geweest met onze gids Eddy. Daarna door naar Pangandaran, waar we nu zijn. Eddy is weer naar huis in Bandung. De rit van Bandung naar hier is 7 uur, maar dat even terzijde.
Nu hebben we vier dagen in deze plaats. Morgen gaan we lekker niks doen!!
Aangezien dit een vrij snelle verbinding is, gaan we proberen om foto's te plaatsen.

Heel veel liefs, ook namens Hanneke uiteraard,

Dennis

• 09 Augustus 2008 - 13:14

Olga En Hennie:

Leuk om te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben. Hadden we ook niet anders verwacht. Nu even relaxen in Pagandaran. Doe Sutar de groeten van ons. Wij hopen dat je hem kunt vinden, want hij staat wel borg voor 2 fantastische dagtrips. Heeeel veel plezier nog. Selamat jalan!

• 09 Augustus 2008 - 13:56

Petra En Frits:

Wat klinkt het allemaal geweldig wat jullie doen!! Zo te lezen genieten jullie volop! Houden zo. Lekker een paar dagen relaxen en dan weer op naar het volgende "wonder". Hier is ook ale oke, lekker weer (vergeet ik gister maar even) en met de dieren gaat alles goed. Oh ja..Reuza is zooo lief, we houden haar! Veel liefs van Petra en Frits

• 09 Augustus 2008 - 16:20

Odille:

wat gaaf zeg en wat leuk dat de toeristen ook worden betrokken in het geheel.staat je goed dennis dat dansen,haha.
    geniet lekker van het gebeuren daar en die ene dag niksen.moet ook gebeuren.en dan wacht ik op mijn volgende trip die jullie voor mij maken. is wel handig hoor gewoon werken en toch vakantie vieren en niet dat gereis voor mij, maar dat is voor jullie.thanks.

• 10 Augustus 2008 - 10:28

Rick En Dees:

Heey!
    Wat leuk om weer wat van jullie te lezen! Klinkt erg goed allemaal! Fijn dat jullie het zo mooi hebben! Ook leuke foto's, echt super dat je die direct op internet kan zetten, kan ik jullie toch nog een beetje in de gaten houden :P hahahahahaha!
    Luv xxxx

• 10 Augustus 2008 - 10:52

Hannie:

Ziet er goed uit. Dennis is het dansen blijkbaar nog niet verleerd. Blijf lekker genieten.
    Liefs

• 10 Augustus 2008 - 11:50

Han En An:

Wat een lenigheid Dennis we staan versteld.Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben, lijkt ons super gaaf en mooie foto,s. Wel iets meer eten want op de ene foto zijn jullie lang en slank. Groeten van ons en een poot van Tjardy.

• 10 Augustus 2008 - 19:28

Abel:

Mooie foto's, fijn dat het goed gaat. Geniet ervan, veel plezier met alle indrukken en ervaringen.

• 11 Augustus 2008 - 14:41

Antoinet:

Hey Mensen,

Wat een mooie foto's hebben jullie nu al geplaatst!! Ik ben benieuwd naar wat nog komen gaat! Veel plezier nog, en geniet ervan!
    Dikke x, An