We zijn er - Reisverslag uit Bogor, Indonesië van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu We zijn er - Reisverslag uit Bogor, Indonesië van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu

We zijn er

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Hannah

06 Augustus 2008 | Indonesië, Bogor

Hallo mensen,

Na bijna 22 uur zijn we gisteravond rond 19.00 uur plaatselijke tijd (het is hier 6 uur later) aangekomen in Jakarta.
Buiten de aankomsthal stonden wel 400 mensen te wachten!! Geen idee op wie....
Na een hele wilde rit door de stad (waarbij ik een paar keer heb gedacht dat we een zwaar ongeluk kregen), kwamen we twee uurtjes later in Bogor.
Lekker geslapen en vanmorgen maar even een Botanische tuin bezocht.
Nu hebben we, nadat we door diverse mensen de halve stad doorgestuurd zijn, eindelijk een internet cafe gevonden. Met blote voeten ben ik deze e-mail aan het typen want je mag niet met de schoenen (lees slippers) op het tapijt.
Morgen gaan we naar Bandung. Robbie zal ons brengen, hebben we net even geregeld. Ook hebben we al even na moeten denken over een bepaalde uitspraak. Als je zegt dat je uit NL komt, beginnen ze over voetballers. Wel te verstaan Sneijder en Nistelloi (wij hebben er een half uur over gedaan om te snappen dat ze v. Nistelrooy bedoelden, lag aan de uitspraak hoor)

Ik ben wel even klaar met deze mail. Voor de werkers onder jullie, het is hier overdag ruim 35 graden.

Tot het volgende bericht maar weer!!

• 06 Augustus 2008 - 11:34

Silke:

Hoi,

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad;)
    Zo te lezen direct aan de slag om het land te verkennen, veel plezier!
    Tip van Esther, voor die tijd prijsafspraken maken.
    Voor het geval je dit nog niet wist, ik dacht schrijf het toch even op.

Heel veel liefs Silke en de rest.(l)

• 06 Augustus 2008 - 13:20

Irma:

Hoe ging de vliegeis?Hebben de dr. geholpen?
    Van Nitelloi is gestopt met het ned elftal misschien een weetje voor die lui daar.
    Hebbeen jullie alpoeki ajam en kontol babi gegeten.
    Geniet van de vakantie en laat je geen poot uittreken .
    Dikke doei Martin en Irma

• 06 Augustus 2008 - 13:51

Odille:

heerlijk gaan genieten.
    ik verheug me op de reis en bedankt dat ik die verkeerssituaties niet zelf hoef mee te maken.
    en ook die lange reis van 22 uur niet.
    ik werk gewoon nog verder en hoop over 2 weekjes even een dag in londen te zitten voor arsenal twente.en dan ga ik weer verder met dez reis;-)
    liefs odille.
    en voorzichtig he geen honden eten hihi

• 06 Augustus 2008 - 17:46

A,C,Y&?:

hoi lieverds..
    fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Geniet er maar lekker van en we houden het hiero in de gaten..

Veel liefs ons

• 06 Augustus 2008 - 21:19

Peet En Frits:

Goed te horen dat jullie " veilig" zijn aangekomen. Nu lekker genieten en al het moois goed in je opnemen. Hier gaat alles goed, konijnen zijn geweldig en topfit! Met C. geen wedstrijd morgen, ze loopt sinds gister weergoed maar wil het niet overhaasten. Have fun ! Liefs peet en frits en de leendieren

• 07 Augustus 2008 - 14:02

Mandy En Zoë:

hey hey,

wat fijn dat de reis goed is gegaan.
    wat een reis of niet!!
    geniet lekker van de reis en hou de site in de gaten..

liefs mandy en zoë

• 07 Augustus 2008 - 16:36

Dees En Rick:

Heey skatties,

Fijn dat jullie goed over zijn gekomen! Leuk dat er 400 mensen stonden te wachten, die kwamen jullie vast en zeker welkom heten :D!
    Nou, geniet er van en niet te bruin terug komen he :P! hahaha!
    have fun, kus

• 09 Augustus 2008 - 09:07

Abel ,Anneke En Sam :

hoi,

Mooi dat jullie aan gekomen zijn. Een hele fijne reis verder en benieuwd wat julliee daar allemaal beleven.

Groeten Anneke en Abel en dikke knuffel van SAM