pfff....... wat een dag - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu pfff....... wat een dag - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu

pfff....... wat een dag

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Hannah

20 Augustus 2008 | Indonesië, Batavia

Hallo dan,

Het is toch wel makkelijk zo'n internetcafe op de hoek.
Gisteren hebben we nog een berichtje geplaatst, maar we hebben vandaag zo'n zware dag gehad, dat we die toch nog even met jullie wilden delen.
Het begon vanmorgen met het opstaan om 08.30 uur. We hebben op het dakterras ontbeten zonder zon. Allebei zeer chagerijnig zijn we maar naar het strand gelopen. Ook dat was heel zwaar. Om van je plek naar de zee te moeten lopen, pfffff. Uiteraard waren we vanmorgen niet chagi, maar we wilden jullie gewoon even laten weten dat we vandaag echt alleen maar op het strand hebben gelegen.
Morgen vullen we de dag wat anders in. We gaan eerst ontbijten, dan lekker even zwemmen in het hotelzwembad en dan pas naar het strand.

Met de zonnige groeten,

Dennis en Hanneke

• 21 Augustus 2008 - 11:15

Hans:

Het lukt wel werken !!!!
    Zo erg hebben jullie het.

Groeten Hans.

ps. over 7 dagen ben je al weer 4 dagen thuis.

• 21 Augustus 2008 - 11:24

Dees:

Dat klinkt inderdaad allemaal wel heel erg zwaar! Sterkte nog :P
    xxx

• 21 Augustus 2008 - 13:04

EELKE:

DUS VANDAAG WAS DUS JE EERSTE VAKANTIEDAG HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

• 21 Augustus 2008 - 13:39

Silke:

IK bied het nog maar een keer aan.....!!!!!
    Als jullie hulp nodig hebben dan moet je het maar even laten weten!!;) Groetjes Martien die net als pa twee uur geleden ook heel hard aanhet werk was....:)

• 21 Augustus 2008 - 16:11

Irma:

Heb met jullie te doen.
    Vervelend dat niets doen.
    Ik heb het gips er nog om moet nu tot 12 sep blijven zitten lang zo erg niet als vakantie.
    Geniet nog van strand zon en zee.
    Groetjes van Martin en Irma

• 21 Augustus 2008 - 17:29

A,C,Y&S:

hallo,

heel veel sterkte nog de laatste dagen!!! hihi, hier alles goed! De beschuitjes liggen klaar voor jullie..

geniet nog lekker van jullie laatste dagen!

Veel liefs,
    Chantal,Arjan,Yasmin&Sophie

• 21 Augustus 2008 - 18:39

Sabine:

Hoi,
    Wat een strijd toch zo'n vakantie.Ha,ha.
    Geniet ze nog even.

Groetjes Sabine.

• 21 Augustus 2008 - 19:08

Petra:

Arme Hannah en Dennis.....wat een domper zeg....sterkte morgen...

• 22 Augustus 2008 - 12:00

Hans:

Van al die berichtjes wordt je natuurlijk wel erg depri.
    Hier dan een leuk bericht.
    Wij An en Han komen jullie zondagavond in Dusseldorf ophalen van het vliegveld.

Groeten Hans.

• 22 Augustus 2008 - 16:36

Hannie:

Lekker die dagen aan het strand. Nog even genieten enne het minder leuke bericht wij mogen niet naar Düsseldorf :).