Morgen alweer naar huis :s - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu Morgen alweer naar huis :s - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu

Morgen alweer naar huis :s

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Hannah

22 Augustus 2008 | Indonesië, Batavia

Hoi Allemaal.
Wat fijn dat jullie allemaal zo met ons meeleven dat we het de laatste 2 dagen zo zwaar hebben gehad.
Ook vandaag niet veel gedaan, beetje zonnen zwemmen en shoppen. De koffer wil bijna niet meer dicht.
Nu zitten we te wachten tot we kunnen in checken, en morgen gaan we al weer richting huis en als alles goed gaat landen we zondagavond om 19.30 op Dusseldorf.
Tot zondag/maandag of elders in de week.

Liefs Hannah en Dennis

• 22 Augustus 2008 - 14:52

Silke:

Goede reis.

• 22 Augustus 2008 - 15:23

Petra:

We wensen jullie een goede reis en kijken erg uit naar de verhalen en het weerzien. Bah, paardrijden is lang niet zo gezellig zonder jou Han!

• 22 Augustus 2008 - 15:36

Hennie:

Ja, aan alles komt een eindvooral fijne dingen vliegen voorbij.
    Een goede reis.

• 22 Augustus 2008 - 15:53

Mandy En Zoë:

wat gaat die tijd toch snel!!!
    nou fijne terug reis en we zien elkaar snel..

kus

• 22 Augustus 2008 - 16:12

Irma:

Wat vliegt de tijd. Een hele goede terugreis. Heb jullie gemist. Ben blij dat het volgende week weer gedaan is met de rust.
    Dikke doei
    Martin en Irma

• 22 Augustus 2008 - 16:22

Dees En Rick:

Goede reis!!!!!!!
    En tot snel! kus

• 22 Augustus 2008 - 16:38

Hannie:

Voor jullie jammer dat de vakantie er al weer op zit. Fijn jullie volgende week weer te zien. Goede reis.
    Liefs
    Chris en Hannie

• 22 Augustus 2008 - 17:01

Anneke En Abel:

Jammer he. In ieder geval een goede reis terug.

Anneke, abel en sam

• 24 Augustus 2008 - 20:39

Sabine:

Hoi,hoi.

Welkom thuis.Hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad.Zie je vast binnenkort in het tc,dan hoor ik het wel.

Groetjes Sabine.xx