Scooter huren en raften. - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu Scooter huren en raften. - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu

Scooter huren en raften.

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Hannah

20 Augustus 2008 | Indonesië, Batavia

Hoi Allemaal.
Op dit moment zijn we in Kuta, we hebben besloten dat we de laatste 3 dagen hier maar aan het strand gaan doorbrengen. Heel vervelend.
Dinsdag hebben we een scooter gehuurd om zelf de buurt rond Ubud te verkennen. Eerst naar de olifanten grot geweest. Dit is een tempel dus allebei een sarong aan. Daarna hebben we 4 uurtjes rondgetourd. Erg mooie rit.
Vandaag zijn we wezen raften en dat is zoooooo vet. We zijn 2.5 uur onderweg geweest. Met als hoogtepunt en absolute adrenaline kick van een waterval van 4 meter hoog. Echt zo gaaf. Daarna zijn we doorgegaan naar Kuta waar we dus tot zaterdag blijven.
Ik zou zeggen geniet van het mooie weer in NL wij doen dat hier ook.

Liefs en tot snel
Hannah en Dennis

• 20 Augustus 2008 - 13:22

Chris:

Heel vervelend aan het strand gaan doorbrengen.
    Geen Hotel meer??????????????

• 20 Augustus 2008 - 13:52

Dees:

Nou geniet nog ff van het mooie weer dan! Lekker relaxen!! Kus

• 20 Augustus 2008 - 14:03

Silke:

Nog steeds hard aan het werk....
    Maar als jullie hulp nodig hebben die laatste dagen dan komen we graag helpen...zandkasteeltje bouwen enzo...
    Geniet ervan:)
    Dikke Doei Dag en tot zondag kus jezus