Nog eventjes...... - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu Nog eventjes...... - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu

Nog eventjes......

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Hannah

13 Juli 2008 | Nederland, Enschede

Hallo mensen!!

Velen van jullie waren misschien al wel vergeten dat we vorig jaar via het WERELDwijde web jullie op de hoogte hebben gehouden van onze avonturen in Zuid Afrika.

Nog 22 nachten slapen en dan begint ons volgende avontuur. Dan stappen we in het vliegtuig naar Indonesië. Misschien dat deze reis nog wel spannender wordt dan vorig jaar. Dit jaar hebben we alleen de vliegtickets geboekt en de rest regelen we ter plekke.
Nu weten jullie dat deze site weer in de lucht gaat met update's over de voorbereidingen en de reis zelf.

Binnenkort meer.......

• 13 Juli 2008 - 16:45

Odille:

nou ik ga weer mee op vakantie.de koffers zijn gepakt en zodra jullie daar zijn ben ik ook met jullie aan het avonturieren.haha.alvast bedankt voor deze reis.

• 14 Juli 2008 - 10:01

Mario:

NEEEEEEEE help......... krijgen we dezelde toestand weer als vorig jaar..!!!!!!!
    Pffffffffffff nou vooruit dan maar...... hahahahahaha

• 18 Juli 2008 - 19:50

Abel:

Spannend en leuk om met de voorbereiding bezig te zijn.
    Ga je naar Bali dan bali ie niet. Veel plezier met de aftelling......

• 02 Augustus 2008 - 11:06

Petra: