We zijn weer thuis - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Hannah

06 September 2007 | Nederland, Enschede

Dag mensen,

We zijn weer thuis.
Hanneke ligt al in bed en ik ga er zo achteraan. Wordt voor het eerst sinds woensdagmorgen 08.30 uur dat we weer een bed zien.
Dinsdagavond hebben we nog een e-mail gestuurd uit Kaapstad.
Woensdag kwam het, werkelijkwaar, met bakken uit de lucht gieten!!!! Een "mooie" afsluiting van de vakantie dus.
We hebben, tussen de buien door, nog wel een botanische tuin bezocht en die was ook erg mooi, maar we vonden het beiden eigenlijk wel genoeg geweest.
Na bij een bakker nog wat te hebben gegeten en gedronken, zijn we rond 16.00 uur naar het vliegveld gereden, de auto ingeleverd en toen was het wachten...... wachten........ en nog eens wachten.
Uiteindelijk ging onze vlucht dan, precies op tijd overigens, en vanmorgen om iets voor 11.00 uur hebben we weer voet op Nederlandse bodem gezet. Om 12.00 uur zaten we in de trein en rond 14.45 uur waren we weer in ons eigen huis.
Binnen enkele dagen zullen er nog wat foto's op de site komen te staan, maar dat doe ik nu niet meer. Ik ga nu, na ruim 36 uur geen bed te hebben gezien, slapen.
Ik wil, ook namens Hanneke uiteraard, een ieder bedanken voor het bezoeken van onze site, het volgen van onze avonturen in Zuid-Afrika en het plaatsen van de leuke reacties.

Groet,
Dennis

  • 07 September 2007 - 13:52

    Silke:

    Graag gedaan!
    We hebben denoten van jullie reis!
    Liefs ons 3

  • 07 September 2007 - 20:25

    Odille:

    blij dat jullie weer veilig thuis zijn gekomen. nog even rusten en dan weer aan de bak.
    ook ik vond jullie vakantie erg gaaf en omdat ik zelf geen vakantie heb(gehad) heb ik het idee een fantastische safari te hebben meegemaakt.
    bedankt daarvoor.
    groetjes odille

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis en Hannah

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 30563

Voorgaande reizen:

31 December 2012 - 11 Februari 2013

6 week avontuur

04 Augustus 2008 - 25 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: