Kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu Kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu

Kaapstad

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Hannah

04 September 2007 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo Allemaal.
Vanuit Kaapstad het laatste berichtje. Inmiddels zijn wij ingecheckt voor de terugreis van morgen. Om 23.30 vliegen wij terug richting A'dam en dan zit deze mooie en zeker onvergetelijke reis erop.
Vanuit Swellendam hebben wij 2 dagen in Stellenbosch geslapen. Via Hermanus zijn wij richting Stellenbosch gereden. Hermanus staat bekent om de vele walvissen. en ind hebben wij er veel gezien. echt waanzinnig.
De 1ste dag in Stellenbosch de stad verkent. Erg mooie stad met veel oude gebouwen. De 2e dag een rondrit langs de kust gemaakt en wederom veel walvissen gezien. En het was showtime... 1 walvis besloot even een mooie show weg te geven en na al een aantal x zijn staart te hebben bewonderd besloot hij om even 3 x hoog uit het water te springen. Echt mega mooi om te zien... Geweldig ook met wat voor klap hij dan weer in het water terecht komt.
Van Stellenbosch via kaap de goede hoop en het kaappunt naar Kaapstad gereden. Mega stad met 3 milj. inwoners. Gister was het weer helder dus perfect om de tafelberg op te gaan. Met de kabelbaan ben je in 4 min. boven waar je een mega mooi uitzicht hebt op Kaapstad. Vanmiddag een rondrit gemaakt met een sightseeing bus. Mooie stad om te zien.
Morgen nog 1 dagje om rond te kijken hier. Er is genoeg te zien en te doen dus geen probleem. Om 6 uur moeten wij onze auto inleveren en dan wordt het wachten wachten en nog eens wachten. Dan hopen wij donderdag tegen 10.30 te landen en als de ns een x op tijd rijdt hopen we om 16.00 in het altijd mooie glanerbrug thuis te komen.
Nou mensen tot zover de laatste update.
Tot donderdag of later. Voor de liefhebbers hebben we 700 foto's 5 uur film en 7000 km gereden!!!!
Liefs en een dikke kus Hannah en Dennis

• 04 September 2007 - 18:21

Silke:

Jammer voor jullie dat de prachtige reis er bijna weer op zit.
    Gelukkig voor ons dat jullie naar huis komen we missen jullie toch wel een beetje veel..
    Als jullie thuis zijn kan ik eindelijk mijn nieuwe kunstje laten zien nl.staan!!
    Voor nu geniet van de laatste dag en een goede terugvlucht.
    Lieve knuffels en dada van Silke.
    lieve groeten van Roel en Martien.

• 04 September 2007 - 19:53

Odille:

helaas zit de onvergetelijke reis erop, gelukkig zijn er de herinneringen nog. die raak je niet kwijt en kun je op elk gewenst moment terughalen. dat zullen jullie dan ook vaak genoeg doen.
    een goede terugreis en save landings.
    groetjes odille

• 04 September 2007 - 20:19

Dees:

Heey skatties!
    Wil jullie nog even een fijne terugvlucht wensen en geniet nog van jullie laatste dag! Tot snel!
    Ben benieuwd naar de foto's, film en alle verhalen!!!!

Dikke kus!!!

• 05 September 2007 - 10:46

Chaunie:

Jeetje wat moet dat een geweldige ervaring zijn geweest!
    De foto's zijn super.
    Dat hebben jullie toch maar mooi weer meegemaakt.
    We wensen jullie een goede terugreis en tot snel!

Liefs Roberto, Chantal en Lynn

• 05 September 2007 - 10:49

Jeroen Mandy En Zoë:

wat jammer dat de reis is afgelopen maar wat fijn dat jullie weer komen.
    we zijn erg benieuwd naar jullie verhalen en foto's!!!
    fijne terugreis en tot snel.

groetjes jeroen mandy en zoë

• 05 September 2007 - 13:50

Katrien + De Rest:

hai buurtjes, zal blij zijn jullie te zien doe het rustig aan geniet er nog even van ! een hele fijne en goede vlucht toegewenst tot gauw kus mario elio valentina en ik

• 06 September 2007 - 09:20

Silke:

WELKOM IN NEDERLAND!!!!!
    TOT VANMIDDAG!!!!!
    KAN NIET WACHTEN OM JULLIE TE ZIEN EN TE HOREN!!!
    GROETJES MARTIEN, ROEL EN SILKE!!!