Wij zijn in het paradijs - Reisverslag uit Bloemfontein, Zuid-Afrika van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu Wij zijn in het paradijs - Reisverslag uit Bloemfontein, Zuid-Afrika van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu

Wij zijn in het paradijs

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Hannah

24 Augustus 2007 | Zuid-Afrika, Bloemfontein

Hoi allemaal.
ff een kort berichtje. wij worden namelijk over 20 min aan tafel verwacht voor een 5 gangen diner. mmmm. Komen denk ik 15 kilo aan. na de vak. toch maar eens aan sonja bakker gaan denken, haha.
Gister een super mooie paardrij tocht door de bergen gemaakt echt mega mooi. Ook hier in bloemfontein is het super. Mooi locatie en super vriendelijke mensen.
Ik verbaas me er alleen elke keer weer over dat ze zo donker zijn. is er iemand die daar een verklaring voor heeft??
Nou mensen ik ga me snel omkleden want geloof me in deze kleren en met deze lucht om me heen mag ik niet aan tafel komen.
Dikke doei allemaal.
Mis jullie niks hahhahaha jawel hoor. maar het is hier zo mooi. echt kan het iedereen aan raden.
Liefs en een dikke kus

  • 24 Augustus 2007 - 17:31

    Anneke En Abel:

    Hoi,

    Zo te horen een super vakantie.Ik krijg erzelf haast zin in.
    hopelijk kan Dennis morgen nog lopen na z'n paardrij avontuur hahaha.

    Sam noemt Jip en Janneke voor het gemak maar Denni en hanne

    groeten en xxx SAM

  • 25 Augustus 2007 - 20:16

    Stef En Esther:

    Leuk om de bekende plekjes ook op jullie fotos te zien!! Zoals gods window en de lucky potholes!
    Groetjes

  • 26 Augustus 2007 - 09:52

    Silke:

    Hoi,hoi,

    Leuk dat het bij bloemfontein ook zo mooi is. Jammer dat er een olifant op jullie auto is gaan zitten gelukkig hebben jullie weer een andere gekregen.
    Tot snel en met werk ze dat klopt ook ik ben eindelijk weer aan het werk de eerste week zit erop.
    Groetjes Roel en Martien
    Knuffel en da da van Silke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis en Hannah

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 30584

Voorgaande reizen:

31 December 2012 - 11 Februari 2013

6 week avontuur

04 Augustus 2008 - 25 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: