Swaziland en Durban - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu Swaziland en Durban - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu

Swaziland en Durban

Door: Dennis en Hannah

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Hannah

21 Augustus 2007 | Zuid-Afrika, Durban

Gisteren vertrokken vanuit Swaziland. Swaziland heeft wat weg van Frankrijk. De landschappen lijken erg veel op elkaar, maar de bergen in Frankrijk zijn heuveltjes vergeleken met Swaziland.
Vanuit Swaziland zijn we aangekomen in Zululand. Het was een lodge helemaal afgelegen met wilde dieren in de omgeving en voor het hotel.
Na de braai (bbq) van gisteravond, vanmorgen vroeg vertrokken.
Voordat we de reis naar Durban begonnen, eerst nog een rit gemaakt door een Nationaal Park in Hluhluwe. In tegenstelling tot het Kruger Park waren hier veel berglandschappen. Een hele mooie omgeving. Nog weer een paar dieren gezien, maar daar kijken we niet meer van op, haha.
Toen de reis naar Durban. Een lange rit over, vooral de snelweg.
Nu zijn we dan in Durban in een super de luxe hotel. Als we klaar zijn met internetten, maar eerst eens even lekker eten en later misschien nog maar even een cocktail achterover slaan.
Bijgevoegd een paar foto's van Durban en de panoramaroute die we de derde dag hebben gereden.

• 21 Augustus 2007 - 17:51

Mandy Jeroen En Zoë:

hey skatjes,
    wat een mooie reis hebben jullie al achter de rug.... maar nog zo veel moois om naar uit te kijken!!! gaaf allemaal. mooie foto's....
    genieten er beide lekker van..

kus mandy jeroen en zoë

• 22 Augustus 2007 - 11:26

Annieta:

lukt het met de was?even gekeken over reizen naar afrika maar met hannah taal te spreken ... duur.dus maar even zien .jullie zien er stralend uit. pa en ik zijn er erg blij om geniet ervan kusjes an.

• 22 Augustus 2007 - 19:12

Gerrit & Silvia:

Hoi Hannah en Dennis,

Wat een fantastische reis maken jullie zeg. Erg mooie foto's. Geniet van elke minuut. Ook leuk om via deze site een beetje op de hoogte te zijn van jullie reis. De wereld wordt steeds kleiner..

Groetjes van Sil, Gait, Soof, Bel, Jo, Salmo, Nella, 25 konijnen, Henk en Stella.

• 23 Augustus 2007 - 09:12

Arjan,Chantal&Yasmin:

Hallo lieverds...
    Super mooie foto's al gemaakt...
    Geniet er nog lekker van, en we spreken jullie snel weer...

Dikke knuffel en veel liefs,

Arjan,Chantal&Yasmin...

• 23 Augustus 2007 - 09:33

Hannie En Chris:

Hoezo, red je het met de was. Stuur de was op naar jou moeder Hannah, want die heeft een goede wasmachine. Het voordeel van het niet wassen is dat je vaak alleen op het terras komt te zitten en dat kan voordelen hebben. Wat zijn de foto’s goed gemaakt. Dan zullen de indrukken daar nog mooier zijn. We genieten op deze manier ontzettent goed mee.

• 23 Augustus 2007 - 19:26

Abel:

Ik ben gisteren bij je vader geweest, Dennis, hij ziet al uit naar de foto's op dvd, als jullie terug zijn.

Groetjes