panaromaroute en paul kruger park - Reisverslag uit Lobamba, Swaziland van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu panaromaroute en paul kruger park - Reisverslag uit Lobamba, Swaziland van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu

panaromaroute en paul kruger park

Door: Hannah en dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Hannah

19 Augustus 2007 | Swaziland, Lobamba

Hoi Allemaal.
De 3e dag hebben wij de panorama route gereden, erg mooie plekken bezocht waaronde god's window en de mac mac falls en de berlin falls.
Vrijgdag naar het kruger park gereden hier was het in 1 woord helemaal geweldig. En wij hebben de big 5 gezien!!!!! de big five is de Olifant (r) het luipaard de leeuw de buffel en de neushoorn. Ook de rode cakimara gezien, erg mooi is die. Nu zijn we in Swaziland. Een nieuw land dus ook paspoort controle. dit ging heel simpel. erg mooi hier. Gaan nu proberen foto's erop te zetten,
dikke kus

• 19 Augustus 2007 - 18:27

Ons 3:

WAT SUPER GAAF!!!!

• 19 Augustus 2007 - 18:38

Silke:

Het is echt heel bijzonder om de big 5 te zien, zeker de cheetah en dat twee maal!!!

Hele mooie foto's, wat zijn ze groot van dichtbij die olifanten...

• 19 Augustus 2007 - 19:55

Remko En Monique:

Hé hallo, wat een mooie foto's hebben jullie al gemaakt. Zo te lezen hebben jullie het erg naar jullie zin. Ik hoop dat jullie nog veel meer leuke dingen gaan zien en dat jullie ook nog heel veel foto's gaan maken voor ons natuurlijk.
    Veel liefs en nog heel veel plezier. Groetjes Remko en Monique

• 19 Augustus 2007 - 21:47

An En Han:

Wat mooi al die foto,s, krijg helemaal de kriebels volgend jaar toch Z Afrika inplaats van CZ. We zien wel.

• 20 Augustus 2007 - 19:49

Silke:

Silke zegt da da en mist jullie!
    Groetje me

PS. het is wit met zwart en het snurkt?

• 20 Augustus 2007 - 21:16

Odille:

waanzinnig, wat een geweldige reis moet dat nu al zijn.
    ik hoop voor jullie dat het zo door blijft gaan en dat jullie genoeg foto's kunnen blijven maken.
    gaaf hoor.
    groetjes odille

• 21 Augustus 2007 - 09:12

Abel:

Dat moeten geweldige ervaringen zijn.