1e en 2e dag - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu 1e en 2e dag - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu

1e en 2e dag

Door: Hannah en dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Hannah

15 Augustus 2007 | Zuid-Afrika, Hazyview

Hoi Allemaal.
Hier is het nu al in 1 woord super. Vandaag lange dag gehad. ruim 400 km in onze toyota yaris. echt super auto. wel wennen aan het links rijden. Nu zijn we in Hazyview. In het Hippo Hollow. Nog geen Hippo gezien (is nijlpaard) al wel een aap heel relaxed aan de kant van de weg. Morgen de welbekende panorama route. Ook proberen we morgen of wellicht vrijdag foto's mee te sturen. Nu onmogelijk.
Nou dat was een kleine update.
Dikke doei allemaal.
Kus en verminder spoed. haha is zuid afrikaans voor verminder je snelheid.
Dennis en Hannah

• 15 Augustus 2007 - 20:57

Petra En Frits:

Hoihoi,

Super dat de reis goed is verlopen en dat jullie er eindelijk zijn! Lekker genieten en we kijken uit naar de foto's !

Dikke knuffel (ook van al het vee)

Petra en Frits

• 16 Augustus 2007 - 17:09

Piel:

Haaaaaaaaai
    Fijn dat het zo top is daar.we kijken uit naar de grote cacimara(hahaha). Vooral de rode!!!
    Geniet maar lekker voor je het weet ben je weer in gestresst Holland. Het is zwaarder dan een olifant en begint met een RRRR.
    Groetjes van Matjo en Irmpje

• 16 Augustus 2007 - 19:30

Dees:

Heeeey skatties!
    Fijn dat jullie het zo mooi hebben!!!!
    Geniet er van!!!

Kus

• 16 Augustus 2007 - 21:39

Hannie:

Zo te lezen geen beren? Enne het is toch winter in ZA?
    Blijf lekker genieten.
    Liefs

• 17 Augustus 2007 - 07:48

Chris:

Toyota yaris Welke kleur heeft deze. Als deze rood is moet je met olifanren oppassen want die gaan er er dan op zitten. En sta je dan achter in de fille dan heb je nog een probleem.

• 17 Augustus 2007 - 09:15

Chaunie:

Hoi avonturiers,

Geweldig dat jullie het zo mooi hebben!
    Jullie hebben het verdiend.
    Geniet ervan met z'n 2!!!

Liefs Roberto, Chantal en Lynn

• 17 Augustus 2007 - 17:19

SILKE:

Hoi,hoi,

Leuk om te lezen dat je elkaar daar ziet ...olifanten en apen(ha,HA)
    Veel plezier heel veel lieve knuffels van Silke.

• 17 Augustus 2007 - 19:14

Abel:

Mooi dat jullie goed overgekomen zijn en een goede start hebben gemaakt. Komen er echt wel nijlpaarden voor in Afrika?
    Ik dacht dat dat paarden waren die in de nijl van Egypte zwemmen. Hier is alles prima, Sam roept vaak jullie namen:
    "Denne en Hanke".
    Nou, veel plezier en kiek goed uut.

Abel Hofste