26 Augustus - Reisverslag uit Graaff-Reinet, Zuid-Afrika van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu 26 Augustus - Reisverslag uit Graaff-Reinet, Zuid-Afrika van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu

26 Augustus

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Hannah

26 Augustus 2007 | Zuid-Afrika, Graaff-Reinet

Hallo Allemaal.
Vandaag de langste autorit gehad, maar liefst 575 km. Maar in onze nieuwe auto en samen met nick en simon en jan waren we er mooi op tijd. Vanmiddag hier nog maar even een paar mooie dingen bezocht. Kan hier ook bijna niet anders want overal waar je komt is het mooi. Wel allemaal heel verschillend. Morgen door naar het elephant park. Hier schijnen ook leeuwen te zitten dus miss, hebben we nog een x geluk en zien we ze nog een keer.
Ik ga proberen nog wat foto's mee te sturen mocht dit lukken dan zijn ze van uit kimberley waar we gister waren en een paar van vandaag uit de vallei der verlatenheid. Erg mooi daar.
Kus Hannah

  • 26 Augustus 2007 - 16:13

    Abel:

    Jammer van de autopech maar alles is gelukkig goed geregeld. Wij zijn vanmiddag naar de boerderij met uilen geweest, was ook leuk met lekker weer.

  • 26 Augustus 2007 - 18:42

    Chantal Arjan & Yasm:

    hallo daar...

    jullie hebben een andere auto? uit de verhalen begreep ik dat er een olifant op was gaat zitten!!!!
    of hebben jullie gewoon autopech gehad?

    Nou, spreek je...

    XxxX Arjan Chantal & Yasmin...

  • 26 Augustus 2007 - 19:05

    Remko En Monique:

    Hallo daar,

    Hier is het ook mooi..... Veel auto's bedrijven en smog!!! Ahum,

    Geweldig dat het daar zo mooi is. Ik zou bijna jaloers worden...., maar dat doe ik niet, want wij hebben al vakantie gehad, dus... Geniet er lekker van en schiet nog een paar dieren.
    Ja met je fototoestel natuurlijk hé...

    Groetjes Remko en Monique.

    Terwijl ik deze reactie tik, krijg ik jou mail binnen.... Geweldig, dat had ik wel willen zien... en dan voornamelijk het gezicht van Hannah. Wens haar succes de volgende keer........

  • 27 Augustus 2007 - 06:07

    Annieta:

    hoi lieve kinderen zondag middag gefietst 1 konijn gezien en daar moest ik het mee doen .han je had toch die plastuit mee moeten nemen voor nood die kan ook tegen een beetje wind .de dagen beginnen te tellen dus volop genieten van iedere minuut veel plezier en kus mamma

  • 29 Augustus 2007 - 07:38

    Martien :

    Hoi,
    Heel veel plezier nog en tot alweer volgende week...
    Ik ga met school naar Giethoorn en daarna met Emmy en Han een weekendje weg. Dus maandag kan ik pas weer je mail lezen.
    Gister wou ik een foto van Silke opsturen dit ging helaas niet.
    Kus je zus

  • 29 Augustus 2007 - 14:55

    Juutje:

    Hey Dennis en Hannah
    Ik geniet van jullie mooie reisverslag en de foto's,Hannah wat een geluk dat alleen maar moest plassen en niet aan de dunne was!!!!!!Geniet ze en 'n dikke kus Juutje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis en Hannah

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 30575

Voorgaande reizen:

31 December 2012 - 11 Februari 2013

6 week avontuur

04 Augustus 2008 - 25 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: