Drukte in Windhoek - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu Drukte in Windhoek - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu

Drukte in Windhoek

Door: Hannah & Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Hannah

16 Januari 2013 | Namibië, Windhoek

We zijn nu 2 dagen in Windhoek, het is hier druk en het verkeer is een chaos, vooral rond spitstijd moet je niet raar op kijken dat je een half uur doet over 1 km, en dat verkeer je van links en rechts inhaalt, ook schijnt door rood rijden normaal te zijn en te mogen, al kwamen wij tot de conclusie dat er ook een verschil zit tussen mogen en doen! Vandaag naar een park 18 km buiten het drukke centrum.geweest, hier struisvogels, koedoe's en giraffes gezien, wat zijn het toch ook prachtige beesten. Morgen naar het weeshuis, om vervolgens overmorgen de rust en de ruimte op te zoeken. We hopen morgen een mooi verslag te kunnen schrijven over ons bezoek met foto's. Voor nu liefs van ons.

• 16 Januari 2013 - 22:24

Remko En Danielle:

Ach rijden was toch al niet je sterkste kant :p Ben benieuwd naar de reacties en de foto's morgen van het weeshuis! Enjoy!!

Greetz R en D

• 16 Januari 2013 - 22:53

Ingrid:

Ik sprak vanavond iemand en die was ook in Namibie geweest bij de Sossusvlei. Ze vertelde dat deze valei heel soms overstroomt door het water vd de Tsauchabrivier, waarbij de bodem zich langzaam volzuigt. De dode bomen zijn acacia's. De rode kleur van het zand ontstaat door de hoge concentratie ijzer in de grond.... Leuk om te weten, maar mss stond dit al in je reisbeschrijving ;-)
    Hebben jullie Teun nog bezocht? vast wel moeilijk om hem niet mee te nemen...

Groetjes!