Lekke band en meer - Reisverslag uit Hammerstein, Namibië van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu Lekke band en meer - Reisverslag uit Hammerstein, Namibië van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu

Lekke band en meer

Door: Hannah & Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Hannah

12 Januari 2013 | Namibië, Hammerstein

Vanmorgen vroeg vertrokken vanuit Ludiritz, er stond namelijk een lange rit gepland richting de sossusvlei. Aangezien we de eerste 125 km retour moesten kwamen we weer door het gedeelte waar de wilde woestijnpaarden leven, en ja hoor weer geluk, dit keer maar 4 maar toch maar mooi weer gespot. Toen off road omdat er niks anders was, de eerste graffel,zand weg was echt prima te rijden. De 2de echter wat minder, een dikke steen maakte dat er aardig wat begon te rammelen aan de onderkant, gelukkig zaten we 4 km van een dorp (tankstation en een kleine buurtsuper) bij het tankstation zat ook een "garage" de automonteur in korte broek en op slippers heeft even een blik onder de auto geworpen en concludeerde dat het geen kwaad kon. Daar gaan we dan maar van uit.. Verder gereden via wederom een goed begaanbare graffel weg. Nog 80 km te gaan, en in the middle of niks, (per toeval hadden we net een auto ingehaald, tot die tijd er nog geen gezien) lekke band en dik over de 30 C. Reservewiel eruit, krik eronder, de auto achter ons kwam ook net aangereden en hebben ons geholpen. Eigenlijk moeten we nog een dik uur tot eindbestemming, maar gezien de tijd en het feit dat we het beiden toch wel erg zat waren zijn we eerder gestopt. Morgen weer een dag. Eerst maar op zoek naar een nieuwe band. Wordt vervolgd. Liefs van ons.

• 12 Januari 2013 - 19:22

Annieta:

Hoi hoi ,
    Jammer van de pech , helaas maar morgen is er weer een dag .
    En vanovond moet je toch toosten op m,n verjaardag dus rustig aan. wel fijn om even gepraat te hebben kan ik dat vanavond vertellen. Dikke kus en tot mails groet ook van pa

• 12 Januari 2013 - 20:00

Basian En Danielle:

Hoi vakantiegangers,
    wat jammer van die band!
    leuk die wilde dieren!
    fijne avond! genietse
    liefs ons

• 12 Januari 2013 - 20:11

Daisy:

Ola! Dat is balen zeg! Maken de paarden het wel een beetje goed? Maar rustig aan doen en morgen weer een dag! Proost voor vanavond :-) xxx

• 12 Januari 2013 - 22:33

Esther:

hey hanneke en dennis

wat een eng idee zeg zo in de middel of nowhere een lekke band ,pfff p, maar goed dat je dennis bij je hebt. met al die enge mannen daaro.
    nou succes morgen hopelijk gaat het onderweg weer goed en blijft alles heel

• 13 Januari 2013 - 01:22

Jacq:

nou de band was idd niet veel meer van over,maar nu snap ik het in eerste instantie leek het erop dat ie lek geschoten was hahaha zoveel gaten,maar de weg zoals jullie beschrijven was daar dus echt de oorzaak van...hopelijk blijft het hier bij en kunnen jullie morgen verder zonder pech! succes. liefs jacq

• 13 Januari 2013 - 16:10

Ellen:

Heey vakantiegangers..
    Wat leuk om het een en ander te lezen over wat jullie doen en meemaken, aan de foto's te zien hebben jullie het mooi daar!
    Wat gaaf, wilde paarden..
    Met je wilde paardje Storm gaat het hier goed! vanmorgen met haar buiten gereden ze was mooi fris en fruitig! het sneeuwde een beetje .
    Genieten jullie nog maar even lekker van het mooie warme weer daar en alle andere mooie dingen!
    Groetjes Ellen