De eerste 2 dagen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu De eerste 2 dagen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu

De eerste 2 dagen

Door: Hannah & Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Hannah

02 Januari 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hoi Allemaal,

Als aller eerste een gelukkig,gezond,goed, ect ect 2013! Onze jaarwisseling was apart, we zaten te wachten op Istanbul om te boarden. Dennis keek naar buiten en zag vuurwerk en zei oja gelukkig nieuwjaar :). Om 1.00 vertrokken uit Istanbul om vervolgens om 14.15 te landen op Kaapstad. Koffers waren er snel, auto opgehaald een toyota corola. Het links rijden was even weer wennen maar gaat nu goed, vandaag maar 2 x de ruitenwissers aangehad ipv de knipperlichten (even voor de duidelijkheid, het stuur zit niet alleen rechts, de instrumenten aan het stuur ook).
Tot nu toe niet veel gedaan, veel aan het strand gelegen om bij te komen.
Morgen gaan we verder, best bizar om nu nog niet te weten waar we morgen zijn, laat staan dat we weten waar we slapen.

Voor de liefhebbers, het is hier 25 graden gemiddeld en tot 19.00 kun je prima in de zon aan het strand liggen ;) hoe vervelend.

Even een vraag van onze kant, we hebben best vaak de mogelijkheid tot wifi echter hebben we dan nog steeds geen toegang tot het internet, is er iemand die weet wat we verkeerd doen? Zo ja sms het ons dan even.

Knuffel voor Rieka en Storm,

Lieve groetjes
Hannah en Dennis

• 02 Januari 2013 - 22:03

Annieta:

Hoi hoi een beetje een tegenvaller alleen knuffels voor Rika en storm. Ok weten we dat ook .
    Vanavond een leuk jubileum gehad prachtige bloemen kado bon douglas en een boek over Africa en geld.
    Veel lekkere hapjes en gezelligheid.voor jullie ook de allerbeste wensen en een fijne vac,. Lieve groet van jullie ouders.

• 03 Januari 2013 - 00:51

Jacq:

zal knuffel voor storm over brengen,ene idd heel erg vervelend om zo,n dagje aan het strand door te brengen!Genietennnnnnn xxx jacq

• 06 Januari 2013 - 13:17

Gera:

Hoi daar in het lekkere warme buitenland, jullie ook de beste wensen en veel plezier!!!!!!!!!!!!!
    Het is hier nat en vies weer, bah, groetjes gera