Koffers gepakt!! - Reisverslag uit Glanerbrug, Nederland van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu Koffers gepakt!! - Reisverslag uit Glanerbrug, Nederland van Dennis en Hannah - WaarBenJij.nu

Koffers gepakt!!

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Hannah

30 December 2012 | Nederland, Glanerbrug

Zo... De koffers zijn gepakt. Het is toch altijd handig als je in de winter je zomerkleding in moet pakken :-) Je hoeft niet na te denken of je het desbetreffende kledingstuk nog nodig hebt voordat je vertrekt. Vanavond kunnen we inchecken en dan op naar morgen!! Om 18.25 uur vliegen we vanaf Schiphol dus we hebben de hele dag nog om er naar uit te kijken...
Aangezien we al heel ver over de grens zijn op het moment dat we met z'n allen 2013 ingaan, wensen we iedereen nu alvast een heel goed, gelukkig en gezond 2013!!

Ik heb zojuist de weersverwachtingen even bekeken voor Kaapstad aanstaande dinsdag en de temperatuur is 26 graden met volop zon!! Er staat wel een stevige wind, maar dat mag de pret niet drukken. De meeste hitte krijgen we als we in Botswana zijn. Daar zijn nu temperaturen van gemiddeld 40 graden! Denk dat het daar wel even afzien wordt, maar we bereiden ons goed voor dus dat komt wel goed.
Ons volgende verslag zal komen vanuit Zuid Afrika. Leuk dat jullie in ieder geval via het Wereld Wijde Web ons volgen tijdens onze belevenissen in het verre Afrika...

• 30 December 2012 - 22:17

Abel Hofste:

Dag wereldreizigers,

We wensen jullie heel veel plezier en mooie ervaringen. Geniet van alle mooie dingen.

Dat is wel een bijzondere manier om oud en nieuw te vieren.

Een heel gezond 2013 in Afrika en thuis.

Groetjes van Abel, Anneke en Sam.

• 31 December 2012 - 18:34

Esther :

nou hanneke. ik wens jullie een hele fijne vakantie, jullie gaan mooie dingen zien. en wat heerlijk met zulke temperatuur aankomen. (ben nu al jaloers) nou luitjes geniet ervan ennnnnnnnnnn ik ga jullie volgen hahah

groetjes esther

• 01 Januari 2013 - 22:27